en | nl

OVVICE ROOM app introduceert ROOM-service

OVVICE ROOM app introduceert ROOM-service

16 March 2018

ROOM FOR NEW IDEAS

Bij OVVICE staan onze huurders centraal. We doen er alles aan om hen zo volledig mogelijk te ontzorgen door de diensten die wij aanbieden. Voor alle locaties hebben we als extra service de ‘OVVICE ROOM app’. De applicatie heeft sinds januari een nieuwe update, wat het gebruik nóg makkelijker maakt.

OVVICE ROOM 
Eerder spraken we over de handige features van de app. Met de app kunnen onze OVVICE huurders onder andere:
• een (vergader)ruimte reserveren;
• koffie of andere consumptie bestellen;
• service en onderhoud aanvragen;
• zien welke storingen openstaan;
• parkeerplaatsen reserveren;
• een reis plannen;
• credits opbouwen.

Update
Bij OVVICE streven wij naar het serviceniveau van een hotel en daarom hebben we de ROOM-service aan de app toegevoegd: huurders kunnen nu tijdens een vergadering koffie of thee bestellen en deze laten bezorgen in de gewenste ruimte! De ROOM-service is beperkt tot het sociale hart. Voor een bestellingen worden extra kosten van 50 cent per bestelling in rekening gebracht.
Daarnaast zijn de servicemeldingen aangepast, waardoor consumptieorders en diensten specifieker per locatie worden aangegeven.

Account aanmaken
Onze applicatie is gratis te downloaden in Google Play en de Apple Store, in zowel Engels als Nederlands. Je maakt een account aan en kiest je bedrijf in de lijst met onze huurders. Je werkgever accepteert vervolgens jouw functie. Klaar voor gebruik!

Heb je een vraag over de app of heb je hulp nodig? Loop gerust langs je OVVICE manager voor meer informatie. Je kunt hem/haar ook vragen voor een handleiding voor het aanmelden van nieuwe medewerkers.